carla-oeganda.reismee.nl

ben nu net zo schooierig als de dokter......

met een "klein" bedrag zou ik hier een groot kado kunnen geven....aan het ZH

een wasmachine....plm 450 euro.....

van Margaretha heb ik al 50 euro gekregen, voor een goed doel wat ik hier zou tegenkomen

zijn er nog mensen die iets kunnen missen ?

40 x 10 euro en we zijn er

laat het horen en ik geef je mijn rekeningnr. zodat ik het zelf kan bestellen en laten leveren, om verkeerde paden te ontwijken

hopelijk lukt het en kan ik nog foto's maken van het kado !


Reacties

Reacties

reinard

Hoi Carla,
Geef je rekeningnummer op de whap en ik stort 250,-
ik vind het gewoon geweldig wat je (jullie) doe(n)!

groet

Marisca

Hoi Carla, heb 50 euro gestort. Je bent een topper!

Marianne

Ik doe mee, geef me je rekening nr.maar. Natuurlijk voor de mensen daar maar zeker ook als dank dat je mij hebt " mee laten reizen". Wat een mooie verslagen van je indrukwekkende reis!

Heidi van Kuijen

Dichter bij de bron kunnen we het niet brengen! Ik doe mee. Geef je nummer maar. En ik stort wat extra's voor een bus Pringels voor jullie!! Kun je eens helemaal uit je dak gaan ;-)

Brigitte

Je nummer is ook hier welkom !
Ga met de pet hier rond!

Annemiek

Stuur je nummer maar door. Ook wij doen mee. Geweldig voorstel ??

Ad

Hoi Carla,

Als je daar graag een kado wilt achterlaten, moet je dat gewoon doen!
Dus, besteld dat ding nou maar, en ik hoop dat je je tijdelijke collega's er blij mee kunt maken.
Ik vind de reacties van je Blog lezers erg hartverwarmend, en het zijn stuk voor stuk mooie gebaren, dus, koop maar, en ik zal het verschil wel bijpassen. (Tenslotte ben je toch niet thuis voor je verjaardag, dus daar heb ik alvast geen kosten aan te maken haha! :D)

Greetz Ad

Marleen

Lieve Carla van harte gefeliciteerd met je verjaardag ,
Ik doe mee met een 20 euro , heel fijn dat je de mensen er gelukkig mee kan maken , je rek nr , zie ik graag tegemoet , anders komt het wel als je thuis bent ,
Heel veel groeten en ook een fijne verjaardag dikke kus

corrien

ik doe mee en stort 50 euro voor je verjaardag

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!