carla-oeganda.reismee.nl

waarom vragen mensen

...de combinatie van avontuur, nieuwsgierigheid en van mijn idealen....op persoonlijk vlak en gezondheidszorg,

grenzen van mijn kunnen, voelen en ervaren, verleggen,

hoe veerkrachtig zal ik zijn, wie zal ik zijn....

....springen doe je voor jezelf, net als het werk, dat ik in eerste instantie voor mezelf doe, maar het mooie is wel, dat ik met deze sprong wel anderen help, een sprong met extra waarde,

bereid om een klein risico in te calculeren....wat dat risico ook kan zijn....ms is het wel verslavend....Afrika....alleen de naam al is mooi...

ik wil het ruiken, voelen, ervaren.... voor dat even dat we hier zijn....

Reacties

Reacties

Leslie

Wow mooi verwoord. Reuze benieuwd hoe het je gaat bevallen!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!