carla-oeganda.reismee.nl

vaccinaties gehad

24 april, gevaccineerd door de GGD.

Tyfus tetanus TBC malaria alles wordt benoemd.....

Een en ander besproken, lijkt nog steeds over iemand anders te gaan....,

terwijl het toch al over 2 maand is dat ik ga.

Volgende week een info dag van Muses....ws weer meer gevoel en toch een naderend "echt" vertrek.

Ik ga mijn familie - vrienden - collega's - naasten - buren - kennissen etc maar eens een keer de link van dit "dagboek" sturen, die gaan er misschien ook even aan moeten "wennen".


Reacties

Reacties

Annemiek

Hey Carla,

Heel veel succes met de voorbereidingen. Het wordt vast een geweldige ervaring!

Elly

He Carla,
Heel veel succes met de voorbereidingen!
Vast een geweldige ervaring samen met Joel

Heidi

Wat leuk dat we je avontuur zo kunnen volgen!

Bob

Was da nou ?

odette

reuze benieuwd Carla, wat een geweldige ervaring voor je !
Ik volg je op de voet !!!

Marisca

Spannend joh, leuk dat we je kunnen volgen!

Matthieu

Maar Blokske, dat had ik nooit gedacht achter jou dat je zo ver weg zou gaan. Maar semen met je dochter is dit een hele ervaring voor jullie beiden. Veel succes en ik zal af en toe eens lezen hoe het met jullie gaat daar. Groeten van ons allemaal uit Veghel!

Ella

Spannend Carla,we gaan jullie volgen, zo leuk dat dat kan!

Ivo en Tanja

Carlaake toch zo ver van huis! Maar wel super voor jou en Joelle. Maak er wat moois van, maar dat gaat jou wel lukken. Dat nu eindelijk je droom uit mag komen. Heel veel mooie ervaringen gewenst en we gaan je zeker volgen daar kun je van op aan. Dikke kus

Tessa en Bart

Super ervaring Carlaatje!!
Geniet ervan samen met je dochter en maak er wat moois van!
Veel plezier en we gaan je zeker op de voet volgen!
Veel succes, dikke zoenen!

Tessa en Bart

Super ervaring Carlaatje!!
Geniet ervan samen met je dochter en maak er wat moois van!
Veel plezier en we gaan je zeker op de voet volgen!
Veel succes, dikke zoenen!

Lieke

Hey Carla,
Wat een verrassing dat jij dit gaat ondernemen. Afrika is een prachtig land. En eenmaal enthousiast geworden wil je er altijd weer opnieuw heen. Ik wens je al veel plezier met alle voorbereidingen.
En wil je graag volgen op deze site.
groetjes Lieke

Marleen

Wauw Carla ,wat een avontuur ,dit is wat je altijd al wilde ,
Ik volg je graag......

Colinda

Leuk Carla! Jij gaat daar vast een succes van maken ???????? En dan samen met je dochter, helemaal geweldig ???? Ik ga je volgen......!

Colinda

O hahaha, de vraagtekens waren smileys

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!